تاریخچه اتوماسیون اداری
تاریخچه اتوماسیون اداری یکی از مباحث جذاب شروع کار با اتوماسیون اداری می باشد. در این مقاله از وب سایت ایده پردازان نوین به این موضوع می پردازیم.
در سال های اخیر کلید اصلی بقای سازمان ها وجود اتوماسیون اداری در سازمان می باشد و برای ادامه یافتن فعالیت اتوماسیون های اداری، سازمان ها باید به ابزارهای رقابتی عصر اطلاعات ارتباطات، یعنی سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات مجهز شوند.
در عصر اطلاعات و ارتباطات، وجود سیستم های اتوماسیون اداری دارای ارزش ویژهای هستند.
کلمه اتوماسیون که در زبان انگلیسی معادل automation در زبان یونان باستان به معنای خود فرمان است.
قدمت اتوماسیون به حدود دهه پنجاه می رسد. اتوماسیون یک فرایند صنعتی است که استفاده از سیستم های کنترل، مثل کنترل عددی، کنترل قابل برنامه ریزی منطق و دیگر سیستمهای کنترل صنعتی و مجموعه ای از سیستمهای قدرت، الکترونیک، مکانیک و رایانه را برای نظارت بر عملکرد دستگاهها و ماشینهای صنعتی و تولیدی بکار گرفته است.
همچنین شامل کاربردهای فناوری اطلاعات مثل فناوری طراحی با کامپیوتر جهت کنترل فرایندها و ماشین آلات صنعتی و نیز کاهش نیاز به دخالت انسان می باشد.
اولین کاربردهای اتوماسیون در اواخر سالهای دهه ۱۹۵۰ در کارخانه ها شروع شد. طراحی ماشین آلات تولید به گونه ای بود که بتوانند به وسیله سوراخهای منگنه شده در نوار کاغذی کنترل شوند که به آن کنترل عددی می گفتند.
ادامه مطلب: تاریخچه اتوماسیون اداری
- ۹۸/۱۰/۲۴
فروش ویژه قطعات جانبی کمیاب موبایل باکیفیت عالی وتضمین شده
فروش ویژه پاور بانک ، کابل شارژ ، کیف های هوشمند موبایل و درب پشت و گارد های جذاب
مختلف باکیفیت عالی وقیمت استثنائی
جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com
مراجعه کنید ویا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:
09307649003
05433215555